Διατροφή με χαμηλές θερμίδες

Διατροφή με χαμηλές θερμίδες
  • Κέικ αλμυρό
    ΥΛΙΚΑ 1 πακέτο ΚΟΚΚΙΝΗ ΦΑΡΙΝΑ ΓΙΩΤΗΣ 250 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη 4 αυγά 1 φλιτζάνι γάλα 1,5% λιπαρά 4-5 φέτες ζαμπόν κομμένες μικρά κομμάτια 1 ¼ φλ. τριμμένη κεφαλογραβιέρα ή παρμεζάνα ή φέτα Λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι
  • Σπανάκι ογκραντέν με Μπεσαμέλ Γιώτης
    ΥΛΙΚΑ 1 κουτί ΜΠΕΣΑΜΕΛ ΓΙΩΤΗΣ 1 κιλό σπανάκι (φρέσκο ή κατεψυγμένο) 1 κρεμμύδι 2 αυγά 150 γρ. γραβιέρα 150 γρ. κασέρι 200 γρ. ρεγκάτο 1 ½ λίτρο γάλα 3 κ. σούπας βούτυρο Σημείωση: Μπορείτε να αντικαταστήσετε 2 είδη τυριών με 300γρ. φέτα...
  • Λαζάνια ογκραντέν με Μπεσαμέλ Γιώτης
    ΥΛΙΚΑ 1 κουτί ΜΠΕΣΑΜΕΛ ΓΙΩΤΗΣ 300 γρ. λαζάνια 200 γρ. κεφαλογραβιέρα 200 γρ. κεφαλοτύρι 100 γρ. κασέρι 150 γρ. (5 φέτες ) ζαμπόν 200γρ. γάλα (1 φλ. τσαγιού) 3,5% λιπαρά 3 αυγά 1 ½ λίτρο γάλα για τη ΜΠΕΣΑΜΕΛ, 3,5% λιπαρά
  • Κανελόνια από κρέπες
    ΥΛΙΚΑ 16-18 μεγάλες ΚΡΕΠΕΣ ΓΙΩΤΗΣ 1 μέτριο ψιλοκομμένο κρεμμύδι 3 κουταλιές σούπας βούτυρο 300γρ. κιμά 1 κύβο ζωμό βοδινού 2 φλ. τσαγιού ζεματισμένο και ψιλοκομμένο σπανάκι Αλάτι, πιπέρι, 2 κροκάδια αυγών 1 κουταλιά σούπας τριμμέ...