Το "γλυκό κίνημα ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ" διακρίθηκε στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού των Event Awards 2018 με Βραβείο Silver, στην κατηγορία Event Series - Brand Consistency για τη στρατηγική, τους στόχους, την ιδέα, τον δημιουργικό σχεδιασμό, την πρωτοτυπία, την υλοποίηση και τα αποτελέσματα σειράς δράσεων του ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ.
Αντλώντας έμπνευση από τη σύγχρονη τάση της ζαχαροπλαστικής, που αναδεικνύει την αξία του σπιτικού γλυκού, η ΓΙΩΤΗΣ σχεδίασε το 2016 την επικοινωνιακή πλατφόρμα ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ. Βασικός στόχος είναι να έρθει πιο κοντά με τους καταναλωτές της, να προτείνει ιδέες και να εμπνεύσει για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν δημιουργικά και πρωτότυπα τη σειρά προϊόντων ζαχαροπλαστικής ΓΙΩΤΗΣ σε συνδυασμό με απλά υλικά που υπάρχουν σε κάθε σπίτι, ώστε να εξασφαλίσουν την απόλαυση ενός νόστιμου, σπιτικού γλυκού.
Το ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ στεγάζει μία σειρά ποικίλων εκδηλώσεων: Δράσεις σε καταστήματα λιανικής (ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ & ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ), πρωτότυπους online διαγωνισμούς, το ‘ΒΡΑΒΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ’, ενέργειες ανοικτές στο κοινό και άλλες δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα με αποδέκτες, κυρίως παιδιά (ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΌ). «Πρέσβειρα» των δράσεων αυτών είναι η γνωστή και πολύ δημοφιλής σεφ Ντίνα Νικολάου.