07/07/2017-ΓΙΩΤΗΣ: Διπλή διάκριση για επενδυτικό έργο και επικοινωνία.

07/07/2017-ΓΙΩΤΗΣ: Διπλή διάκριση για επενδυτικό έργο και επικοινωνία.

ΓΙΩΤΗΣ: Διπλή διάκριση για επενδυτικό έργο και επικοινωνία

Δύο ακόμη πολύ σημαντικές διακρίσεις έλαβε η εταιρία ΓΙΩΤΗΣ, για το επενδυτικό της έργο, αλλά και για την εμπνευσμένη επικοινωνία της με τους καταναλωτές, στο πλαίσιο του θεσμού «Σελφ Σέρβις Excellence Awards».

Συγκεκριμένα, η ΓΙΩΤΗΣ απέσπασε βραβεία στις κατηγορίες:

«Σημαντική Επένδυση» για το ‘Ελληνικό Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας’ και

«Μάρκετινγκ-Επικοινωνία» (Food), για την επικοινωνιακή πλατφόρμα “Ζαχαροπλάθουμε” και το 360 Πρόγραμμα Δράσεων που περιλαμβάνει.

Το πρώτο βραβείο αφορά στη δημιουργία του πρωτοποριακού Ελληνικού Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας, που είναι αποτέλεσμα της βαθιάς εμπειρίας και τεχνογνωσίας που διαθέτει η εταιρία ΓΙΩΤΗΣ, στη διασφάλιση της ποιότητας. Το υπερσύγχρονο επιστημονικό Κέντρο δημιουργήθηκε για να καλύψει την ανάγκη για ένα Ινστιτούτο Ασφάλειας Τροφίμων, που θα παρέχει ποικίλο φάσμα υπηρεσιών στη Βιομηχανία Τροφίμων. Οι δράσεις του περιλαμβάνουν την εκπόνηση υψηλού επιπέδου έρευνας, την ανάληψη ερευνητικών έργων και την οργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων, σε συνεργασία με άλλα ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια. Το Ινστιτούτο διαθέτει σύστημα διαχείρισης ποιότητας, πιστοποιημένο κατά ISO9001:2008 και έχοντας ως πρότυπα διεθνή αναγνωρισμένα ερευνητικά κέντρα, προετοιμάζεται για την εφαρμογή συστήματος διαχείρισης ποιότητας, σε πλήρη αντιστοιχία με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO17025 και ISO14001. Η τιμητική διάκριση αποτελεί άλλη μία επιβράβευση της εταιρίας για τη στρατηγική της επιλογή, από την ίδρυσή της έως σήμερα, να επενδύει σταθερά, εδώ και 87 χρόνια, στην ποιότητα που αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αξία της.

Όσο για το «Ζαχαροπλάθουμε», την πλατφόρμα που εκφράζει και στηρίζει την τάση των καταναλωτών να επιστρέψουν σε πιο παραδοσιακά μοντέλα ζωής, σχεδιάστηκε ως ένα «γλυκό κίνημα» 360επικοινωνίας, που περιλαμβάνει ένα πολυεπίπεδο Πρόγραμμα Δράσεων. Μέσα από το «Ζαχαροπλάθουμε» οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πάρουν ιδέες και συμβουλές για εύκολες δημιουργικές συνταγές, να  συμμετέχουν σε προωθητικές δράσεις σε καταστήματα τροφίμων, να κερδίσουν σημαντικά δώρα στο πλαίσιο διαγωνισμών, να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις κ.α. Παράλληλα μέσα από το «Ζαχαροπλάθουμε για καλό σκοπό», η εταιρία στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στο πλαίσιο του κοινωνικού της έργου.

«Η κατάκτηση των δυο αυτών σημαντικών διακρίσεων από ένα καταξιωμένο θεσμό, όπως είναι τα Σελφ Σέρβις Excellence Awards, είναι ιδιαίτερα σημαντική για μας», δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της ΓΙΩΤΗΣ Α.Ε., κος Μ. Παπαθανασίου. «Η επιτυχημένη, εδώ και 87 χρόνια, πορεία της εταιρίας μας, που έχει ταυτιστεί με την παραγωγή υψηλής ποιότητας τροφίμων για την οικογένεια, οφείλεται στο ανθρώπινο δυναμικό μας και στη σταθερή, αδιαπραγμάτευτη προσήλωσή μας στο συνδυασμό παραδοσιακών αξιών και καινοτομίας. Γι’ αυτό και ύψιστη προτεραιότητα της ΓΙΩΤΗΣ είναι η διαρκής επένδυση στον άνθρωπο και στην τεχνολογία.».

Ρυθμίσεις cookies